Moja historia

Studiowałam prawo, chciałam zostać polską wersją Glorii Allred, gdy przypadkiem w trakcie studiów wdepnęłam w branżę reklamową. Chodziłam od drzwi do drzwi, pukałam i szukałam pracy.

Niespodziewanie dostałam ją w agencji reklamowej. Nigdy tego nie planowałam, to się po prostu stało. Zaraziłam się reklamą.

 

 

Marketing online znam od podszewki

Tysiące godzin w managerze reklam, na  spotkaniach, rozmowach i analizach. Wypromowałam setki produktów online. Pracowałam z dużymi i małymi firmami, co dało mi szeroki wachlarz doświadczeń, z których mogłam czerpać wiedzę i inspirację.

W pracę nad promocją produktów online zawsze byłam zaangażowana na 200 %. W ósmym miesiącu ciąży mąż zrobił mi zdjęcie, kiedy siedziałam w nocy przy trzech monitorach nad międzynarodową kampanią dla jednej z lini lotniczych.

Marketing online znam od podszewki

Czułam się jak ryba w wodzie

Osoby, z którymi pracowałam często mówiły mi, że

„czytam im w myślach” i

„wiem, gdzie przyłożyć ucho”.

Na moich barkach spoczywała olbrzymia odpowiedzialność za koordynowanie pracy wielu osób, co budziło we mnie jeszcze większe poczucie obowiązku i przy okazji skręt brzucha…

 

Pewnego dnia odkryłam...

Po jednym ze szkoleń w 2016 roku, które przeprowadziłam w firmie klienta, zdałam sobie sprawę, że jest coś, co chciałabym robić jeszcze bardziej – dzielić się wiedzą.

Już wtedy sprawiało mi to ogromną przyjemność, że mogę pomagać innym rozwiązywać problemy i nadawać wiatru w ich żagle.  Jeszcze większą radość czułam, gdy widziałam, że ludzie, których szkoliłam stosując moje wskazówki rozwijają swój biznes i siegają po więcej…

Wtedy mój plan musiałam odłożyć na później..

Pewnie nie muszę Ci mówić, że rozwijająca się agencja i ilość projektów w które byłam zaangażowana, skutecznie zatrzymała mnie wtedy w stworzeniu pierwszego kursu online.

Jednak w głowie cały czas pozostała jedna myśl… że, kiedyś do tego wrócę.

W trakcie urlopu macierzyńskiego w 2018, kiedy okazało się, że mój zespół całkiem nieźle radzi sobie beze mnie… dojrzałam we mnie myśl, że…

to już czas...

to już czas...

Od początku 2019 pracuje intensywnie nad kursem, który roboczo nazwałam „influencer przyszłości”. To będzie kompendium praktycznej wiedzy z zakresu współpracy marek z influencerami.  Konkretne wskazówki jak to robić, żeby przynosiło realne korzyści dla Ciebie i twojej firmy.

Mam też kilka pomysłów...

na ebooki, które chciałabym napisać pod koniec roku. Przyznam, że nie mam pojęcia na który z nich postawić jako kolejny. Pytałam mojej społeczności,  tam też zdania były podzielone…

Osoby, które znają mnie z branży oczywiście namawiają mnie na – Naucz się myśleć jak Twój klient…

A co Ty sądzisz? Zajrzy tutaj i naciśnij przycisk powiadom o dostępności przy tym, który Twoim zdaniem byłby najbardziej przydatny.

Co mówią o mnie inni?

  • Niepoprawna optymistka.
  • Szczodra w ofiarowywaniu swojego czasu.
  • Gaduła.
  • Ciekawa świata i ludzi.
  • Szybka w działaniu.
  • Posiada wiedzę, którą chętnie się dzieli.
  • Ma talent do tłumaczenia w prosty sposób.

Szkolenie „Google i Facebook, które sprzedają”. Zostały już ostatnie miejsca.

Dowiedz się więcej

FACEBOOK, KTÓRY SPRZEDAJE

Jeśli zastanawiasz się jak skutecznie wykorzystać możliwości które daje Facebook i Google do rozwoju Twojego biznesu, zapisz się na listę oczekujących na kurs.

Właśnie pracuje nad formatem, w którym znajdziesz konkretne wskazówki i masę przykładów.

Nauczysz się z niego jak niskim kosztem, dzięki prostym narzędziom wejść na wyższy poziom sprzedaży swoich produktów lub usług.

Przeprowadzę Cię przez cały proces. Zostaw do siebie e-mail a ja obiecuje, że powiadomię Cię jak tylko mój kurs będzie w przedsprzedaży.

Obserwuj mnie na Instagramie
@joannasosnowskapl
This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 4664178977 Feed will not update.

Powiadom o dostępności Poinformujemy Cię, kiedy produkt pojawia się w magazynie. Zostaw swój adres e-mail poniżej.
Email Ilość Nikomu nie udostępnimy Twojego adresu email.