ZAMÓW SZKOLENIE napisz: czesc@joannasosnowska.pl zadzwoń: 888 799 830

Joanna Sosnowska

Docieraj do nowych Klientów, przedawaj i rozwijaj swój biznes

lub miejsce w sieci.

Większość osób traci swój czas w Internecie, bo nie wie jak wykorzystać te platformy do swoich celów biznesowych i czerpać z nich korzyści finansowe.

"Google i Facebook które sprzedają"

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Facebook i Google dają nieograniczone możliwości do promocji produktów i usług, żeby jednak wycisnąć z nich soki i przestać marnować czas, należy zrozumieć, jak ludzie korzystają z tych platform i jak wygląda współczesny proces decyzyjny klienta.Jeśli zrozumiesz, jak myśli Twój klient i co sprawdza, będziesz gotowa do kontaktu z nim na każdym jego etapie drogi do zakupu.

WYBIERZ MIASTO I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Jak to działa

Opowiem o tym w prosty sposób na szkoleniu. Nie musisz znać dokładnie managera reklam czy google ads, żeby uczestniczyć w szkoleniu, będę mówiła prostym językiem i pokazywała wszystko od podstaw unikając jednocześnie branżowego slangu.


Jestem praktykiem, więc będę opierać się o wiele przykładów tak aby każdy uczestnik mógł zainspirować się i znaleźć coś dla siebie

Dlaczego szkolenie na żywo

Chciałam stworzyć przestrzeń do rozmowy i zadawania pytań z której wyniesiesz o wiele więcej niż czytając setki artykułów w sieci. Często w codziennym natłoku spraw popełniamy drobne błędy, które mają znaczenie a czasem wystarczy tylko parę zdań na żywo w trakcie szkolenia, żeby to wyłapać. Prowadząc firmę czy promując swoje miejsce dużą część dnia, tygodnia czy miesiąca jesteśmy w pojedynkę z wszystkimi znakami zapytania jakie pojawiają się po drodze. To szkolenie to czas, żeby je zadać i uzyskać odpowiedź nie tylko ode mnie, ale też od innych uczestniczek.

Dlaczego to szkolenie jest dla Ciebie?

Pierwszy szkielet szkolenia „Google i Facebook, które sprzedają” powstał w 2019 roku z myślą o małych firmach, ale informacje zwrotne po szkoleniach zupełnie wywróciły moje myślenie w kwestii dla kogo jest szkolenie. Dostałam informacje od kobiet, które były uczestniczkami:


„Wyciągnęłam z niego masę wiedzy i inspiracji a np. na co dzień zajmuje się marketingiem” „Myślałam o tym, żeby się przebranżowić cieszę się, że na Ciebie trafiłam, już wiem, że chce iść kierunku.”

Myślę więc, że jest na tyle szerokie, że mogą z niego skorzystać nie tylko małe firmy. Internet rozwija się w tak zawrotnym tempie, że za chwilę wszystko to o czym uczę może okazać się przydatne na każdym stanowisku, jednak szczególnie dużą wartość może stanowić dla:

Osoby które sprzedają usługi (biznes lokalny) lub produkty (np. sklep internetowy, producent). Korzystają z pomocy agencji, freelancera, bądź robią to własnymi rękami i szukają podpowiedzi jak mogą usprawnić marketing w internecie, tak żeby przynosił im określony zwrot w postaci nowych klientów czy zamówień.

Prowadzisz mały

i średni biznes

Zajmujesz się marketingiem

Marketerzy i managerzy – potrzebują być na bieżąco w ciągłych zmianach i szukają inspiracji do swoich obecnych projektów•Osoby, które chciałyby się przebranżowić – chciałyby sprawdzić czy marketing w Internecie jest dla nich.

Osoby, które chciałyby się przebranżowić – chciałyby sprawdzić czy marketing w Internecie jest dla nich.

Osoby, promujące swoje miejsce w sieci, influencerzy, eksperci, którzy chcieliby zwiększyć ilość użytkowników lub fanów odwiedzających ich blog czy społeczności

Myślisz o przebranżowieniu

Influencerzy

i eksperci

Czym moje szkolenie różni sie od innych

2 tygodnie przed szkoleniem otrzymasz ode mnie krótką ankietę, na podstawie której przygotuję szkolenie szyte na miarę potrzeb uczestników.

Szkolenie będzie podzielone na części: wiedza, praktyka. Najpierw omówię teorię na przykładzie a później przejdziemy do zadań. I tak będziemy omawiać każdy kanał.Wyjdziesz z gotowymi rozwiązaniami dla Twojej firmy.

W ramach wsparcia po szkoleniu, otrzymasz materiały i linki do pomocnych filmów oraz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie będziesz wymieniać się doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia.

CENA: 599zł + 23% VAT

Program szkolenia

czas trwania: 10.00 - 18.00

część 1.

Grupa docelowa:

- kim jest Twój Klient?

- Co decyduje, że on chce skorzystać z usług lub kupić produkt?

- Miejsca, które ułatwią Ci analizę, co go interesuje i gdzie przebywa?

Część 2. Moduł szkoleniowo-warsztatowy.

Proces decyzyjny współczesnego klienta

- Jak wyglądał kiedyś, a jak jest obecnie?

- Elementy, które mają wpływ na decyzje o zakupie.

Przerwa Kawowa

- Jak trafiać do aktualnie szukających?

- Centrum poszukiwania lokalnych usług

– wizytówka Google

- Portale lokalne, branżowe i globalne sprzedające, agregujące lub porównujące twoje usługi lub produkty,

- Jak uruchomić kampanię Google Ads - Jak zadbać o pozycje organiczne w wyszukiwarce?

Lunch

Część 3.

- Jak działa Facebookowy feed i jak to wpływa na zachowanie użytkowników?

- Jak znaleźć w tym miejsce na komunikacje dla firmy?

- Jak uzupełnić profil w społecznościach?

- Formaty postów do publikacji na FB

- Jak budować zaangażowanie i kierować do zakupu?

- Jak budować harmonogram treści w social media?

Reklamy na Facebooku i Instagramie

- Kampanie, które budują sprzedaż.

Część 4. Moduł szkoleniowo – warsztatowy.

Część 5.

Zadawanie pytań.

Jestem praktykiem. Reklamą zajmuję się zawodowo od 2008 roku. Zaczynałam od zera popełniając po drodze wiele błędów, nie chce żebyś Ty też przez to przechodziła. Za mną tysiące godzin spędzonych na promocji produktów i usług online – z dyrektorami marketingu, menedżerami projektów, specjalistami i właścicielami firm. Z kobietami i mężczyznami w różnym wieku oraz z różnym podejściem do sprzedaży w Internecie.


W tym czasie wypromowałam setki produktów i usług, miejsc, wydarzeń i kilka platform internetowych. Nie wszystkie projekty od razu okazały się sukcesami; część wymagała więcej czasu, żeby stać się bestsellerami. Była też część, która zginęła w gąszczu innych produktów i komunikatów – ale to właśnie z porażek wyciągnęłam największe lekcje. Podpowiadam jak sprytmie promować biznes w internecie, bez dużych nakładów finansowych.




Joanna Sosnowska - kim jestem

Marki z którymi pracowałam

Polecenia

10 /10

Iwona Grabkowska

Monika Sadowska

10 /10

Agnieszka Żółtowska

10 /10

Polecam szkolenia Joanny dla małych firm. Jej szkolenie rozjaśniło mi wiele kwestii związanych z promocją marki w sieci. Szkolenie obejmowało zagadnienia małego biznesu, poprowadzone bardzo czytelnie, prostym językiem z podaniem praktycznych rozwiązań i narzędzi których wcześniej nie znałam a które znacznie ułatwią i przyspieszą mi pozyskiwanie nowych klientów.

Szkolenie z Asią: mnóstwo unikalnej wiedzy, facebook wreszcie odkryty:) Jesteś świetna, polecam wszystkim, którzy chca dostać to czego potrzebują i oczekują:)

Szkolenie z Joasią to pełen profesjonalizm, warsztat, który odpowiada na Twoje potrzeby. Niezbędna wiedza teoretyczna, później ćwiczysz to czego potrzebujesz :-). Wiedza z branży, w której działasz, konkretnie i na temat. Serdecznie polecam!

Terminy Szkoleń:


DATA: 14 marca 2020; MIEJSCE: Warszawa

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

DATA: 21 marca 2020; MIEJSCE: Katowice

DATA: 23 marca 2020; MIEJSCE: Legnica

DATA: 28 marca 2020; MIEJSCE: Gdańsk

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

TU ZNAJDZIESZ WYBRANE MIASTA:

SPRAWDŹ